TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Pro Huolto Jokinen Oy:n Jeppes-verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

 

Voimassa 30.01.2019 alkaen.

 

Pro Huolto Jokinen Oy: (2355620-4) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, elintarviketuotteet 14%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan verkkokaupan sivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Minimi tilaussumma on 9,00 €.

 

Maksaminen

 

Maksu Checkout-palvelun välityksellä:

 

Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet sekä Collector ja Everyday laskutus. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

 

Toimitustavat

 

Nouto:

 

Asiakas noutaa tuotteet Jeppes myymälästä Juupajoelta, joka on avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 10-17. Jos haluat noutaa tuotteen erikseen sovittuna ajankohtana, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Myymälän osoite on Koskitie 50, 35500 Korkeakoski.

 

Postitoimitus

 

Toimitushinnat

 

Tilaus (alle 20 €), 4,90 €

Tilaus (20 € - 100 €) 6,90 €

Tilaus (yli 100 €) maksuton toimitus

 

Toimitusaika

 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 1-7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Vaihto- ja palautusehdot

 

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kuluttajasuojalain mukaan vaihto- ja palautusoikeus ei koske henkilökohtaisesti räätälöityjä tilaustuotteita. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme paketin palautumisesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

 

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ole suoraan yhteydessä kauppiaaseen sähköpostitse tai puhelimitse saadaksesi ohjeet palautukseen.

 

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla info (ät) jeppes.fi tai puhelimitse 040 743 4490, Satu Jokinen.

 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin!

 

Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, joten käsittely kestää yleensä-3 viikkoa.

 

Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen välittömästi.